Преди малко се ровихчках в старата си поща, за да намеря паролата на icq-то, че беше някаква автоматична и изкелефенчена и докато разглеждах писмата от далечната 2004та година, попаднах на едно заглавие, което ме накара да се усмихна :

"Welcome to Skype" , а датата - 27.11.2004 година.

Днес, по ирония на съдбата, също е 27 ноември... Не знам какво е било тогава, в какво настроение съм бил, докато съм се регистрирвал и т.н, само си спомням, че всичко, което напишех за ник беше вече заето и накрая ядосан, написах първата глупост, която ми дойде на акъла, за която щях адски да се очудя, ако е вече регистрирана и така, секунди по-късно вече имах скайп ник :D

Та, връщаме се в днешно време и... След като открих писмото и се усмихнах, първата ми работа след това беше да го прочета. Виждам, че в писмото има картинки, но нали mail.bg ги блокира по принцип, та трябва да цъкнеш на един линк, за да може червените квадрати да се превърнат в шарени картинки. Цъкам аз и... нищо! Отварям директният линк и чета :

"Cannot complete action, this mailing is no longer available."

Тук се усмихвам за втори път и чак тогава си давам сметка колко много време е минало наистина - та това са цели 4 години! Сигурно съм бил 1.40 висок, ха-ха, няма значение.
След като видях, че картинките ги няма започнах да чета писмото :

"Skype

Free Internet telephony that just works.

We are sending you this email to p*p*i*o@mail.bg, because when you registered with Skype you told us you would like to hear from us. We want to let you know what’s going on with Skype, but we don’t want to do that if you don’t want us to. So please let us know if you want us to stop sending these emails to you, and you will never hear from us again. We promise.
Hello.

Welcome to Skype.

We all want to say hello and thank you for downloading Skype. We think you are going to really enjoy using it, but before you make your first call, there are one or two things we want to share with you. ..."


Трета усмивка, колко са били точни в началото ;) Готино, нали? :) Точно в такива моменти, човек си дава сметка колко много е преживял за този период от време. Сещам се как точно тогава бях едно доста заядливо и смотано хлапе и как лека-полека живота започна яко да ме разтърсва и да ме превръща в човек...
Колко ли време в чат съм прекарал в Skype за тези 4 години? С колко ли хора съм се запознал? С колко от тях все още поддържам връзка и с кои не си пишем вече или пък сме скарани? Това са основните въпроси, които изплуват в главата ми в момента. Ще ми се да можех да си отговоря, но съм сигурен, че ако започна да изброявам имена, със сигурност ще пропусна доста, така че май е по-добре въобще да не започвам. Май ще е по-добре да се задоволя със сегашните си 200 човека, половината от които дори не познавам, а с 1/4 дори не съм си писал едно "здравей" , но така е - като смесиш семейство и приятели с бизнес контактите и тия, с които имаш общи страсти (футбол, туй-онуй).
Предпочитам да се радвам на тия, с които в момента съм в прекрасно отношение и се забавлявам, когато си чатя с тях, а не да мисля за миналото :)

Имам едно въпросче към вас - обичате ли да четете хронологията си? :D Защото аз обожавам да го правя :D В самото начало, интернета ми беше доста проблемен и когато спираше - спираше с часове (а това се случваше честичко) и тогава, спомням си, любимото ми занимание беше да чета хронологията с някого и да се смея на дивотиите, които сме ръсили. Все още обичам да чета хронологията и когато се ровичкам в нея, за да намеря нещо, което ми трябва (сайтове, или друга информация) неволно се зачитам и отива поне един час :D Скоро обаче преинсталирах операционните системи и не ми остана нищо :) Доста съжелявам, тъй като имах близо 20 месеца history, но какво да се прави :)
А иначе, най-комичното беше, че щях да си я запазя, копирах файловете и щях да ги сложа на флаш памет, но... но :)

4 години в Skype... Чувствам се като олимпиец, ха ха ха... А вие помните ли от колко време сте Скайпъри? :D



Първия Български Бутон за споделяне