Честито Рождество Христово!
Или както е по-модерно да се казва - Честита (весела) Коледа! Нека Коледата ви донесе много щастие и здраве, после усмивки и прекрасни моменти с близките и любимите хора! Нека ви донесе много успехи, късмет и ... желаният подарък естествено :) Всъщност, подаръците се разопаковаха сутринта, така че, дано ви е донесла желаният подарък :)

Последните дни преди Коледа, започнах да се притеснявам, защото нямаше сняг... Изминали са само 18 лета от скромното ми съществуване и откакто се помня, не съм карал Коледа без сняг - може и малко да е имало, но винаги е имало! Но тази година се очертаваше една безснежна Коледа, което много ме натъжаваше... А и как няма? Какво е Коледа без сняг? Коледа без сняг е като депутат без 13та заплата, като пенсионер без два лева надбавка за половин година, като македонец без крадена история, като учител без ниска заплата, като програмата САПАРД без българските й доброжелатели и като София без Бат Бойко Борисов и като Баш Бай Брадър без асъл съквартирантьитьи ! Сами виждате, че тая работа не става!! Просто не става!!
Все си казвах, че ще завали - случвало се е и на 20, и на 21, и на 23 дори да завали! Обаче винаги е имало сняг! Да обаче, тоя път не стана номера... Вчера вечерта в София ги е утрепало, ама при нас нито снежинка (по-специално в Пловдив, а още по-специално в Асеновград)! Събудих се сутринта от радостните викове на брат ми "АААА подарък!!" , които скоро преминаха в ебати монолога "WAAAAA!!!! К'во е т'ва бе?! ААА ИГРА!!!!! А не - DVD!!!! Не бе игра е!!! МАААААААААМОООО ВИЖ КАКВО Е ТОВА БЕЕЕЕЕЕ" . Понеже аз му сложих подаръка и си легнах към 2, тия викове в 8 сутринта не бяха най-приятното нещо, което можеше да ми предложи Коледното утро, затова се обърнах на другия край и заспах отново. Естествено не след дълго радостният дребосък дойде и ме събуди "батеееее виж какво ми е донесъл дядо Коледааа!!!!" , направих се че виждам нещо, кимнах и се завих през глава. Събудих се по-късно. Повъртях се и погледнах към прозорците - бяха замъглени и навън сякаш всичко беше бяло "СНЯГ!!!" помислих си и скочих от леглото. Е да, да, ама не! Сняг нямаше... И като че ли затова (не че е заради това, просто трябва да си намеря причина!) целият ми ден тръгна зле и Коледното настроение като цяло си остана в предната публикация :D
Към обяд имаше семейно събиране - баби, дядовци, братовчеди, чичовци, лели такива работи. Следобяд излязох за малко, но вятъра ме накара да се прибера по-бързо от очакваното. Тъкмо бях седнал на компютъра и бях зациклил в монитора, когато брат ми дойде и с една доста голяма (и доста фалшива) усмивка взе да вика "сняяяяяг! вали сняяяяяг! ела да видиш!" , не му повярвах и си останах на компютъра. След малко станах да, не помня за какво и видях, че малкия стои на прозореца и гледа навън - "Ела, ела... Какво е това, а?" - наистина валеше сняг!! Беше малко след 6 вечерта, но наистина валеше сняг! Сега няколко часа по-късно, покривите вече са изцяло заснежени, но пък за сметка на това празничното настроение все още го няма... Ама то май празника и без това свърши - минаха подаръците, мина вечерята...

И все пак, това е поредната Коледа, в която ИМА СНЯГ!!!! И знаете ли защо? Защото :

Нямало е, няма и няма и да има депутат (дупетат е по-добре май), който да не си гласува една хубава празнична ПРЕМИЯ, сиреч 13та заплата!
Защото пенсионерите няма как да ги подминат, но и няма по-добър начин от това, за да им се подиграят - 2 лева са си 2 лева! Кой ти ги дава? Хайде марш!
Македонците, ах тия братя българи под прикритие... Сите са македонци, не го заборувайте! (хааааахаааааааахаааааааа ще се скъсам от смях)
Учителите с техните ниски заплати... Какво да кажат полицаите и пожарникарите, дето си рискуват живота!! Ония хора също имат висше, вие какво си мислите?! Ебал съм ти и дипломите съм ти ебал... Ония хора живота си рискуват!!
Какво би бил САПАРД без нашите хора, дето му изтеглиха милионите? Еми как какво - най-голямата банка в Европа!
Случая с БББ е като оная приказка за цар Соломон, дето поканил всичките животни и точно там магарето си показало магарията... Та къде другаде, ако не на голямата сцена БББ (че и другите шутове) биха си предавали номерата?
Съквартирантьитьииии !!! Къдье сти бье??? Явявайти ми са виднагичиски, щот ша ва изплющя!!


За съжаление и тоя блог бе омърсен с политическа гнусотия, ама какво да се прави... Коледното настроение е другаде... А как мина вашата Коледа?