Коледното настроение
или онова, което всеки носи винаги със себе си, но не може никога да контролира!

21 декември е! Тъкмо миналата вечер си мислех, че нещо явно ми става - винаги, ама винаги, седмица-две (дори и по-рано ми се е случвало!) преди Коледа, в своите приятни мрежи ме оплита Коледното настроение! Коледни песнички, Коледни картички, сладки, чай или горещ шоколад, прятели и много, много веселба и смях... И всичко това сякаш винаги идва от самосебе си, сякаш някой го държи заключено някъде през цялата година и го пуска на свобода за кратко, дни преди Коледа... Но кой е този някой, който го държи и къде го държи? :) Чудно ми е... Според мен всеки пази Коледа в самият себе си и сам я заключва някъде дълбоко, където да не може да чуе нейният глас, не и преди декември месец! Но дойде ли декември, вече няма как! Коледното настроение плъзва навсякъде! Украси, елхи, лампички - всичко оживява, макар и през зимата!
Има един лаф, че това време на годината (дните около Коледа) са вълшебни и този, който го е казал е бил много прав! Наистина са вълшебни! Забелязвате ли как през това време на годината се зареждате с положителна енергия и оптимизъм? Как не ви се иска нито да се дразните, нито да се карате с когото и да било? Как Коледа и нейното чудо ви прегръщат в своята топла и нежна прегръдка... Колко е хубаво, нали? Едва ли на някой му се иска да бъде пуснат от прегръдките й, поне аз не искам!

Тази сутрин се събудих с коледно натроение и най-вече - с мисълта, че трябва да си сваля коледна приказка! Не филм, а приказка! (или анимация) Защото във филмите, дори и коледните, се съдържа минимум частица от човешката гадост, докато в коледните приказки и анимационните филми това липсва! Там има само невинност и истинска радост!
Пуснах си замунда и си свалих едно филмче, за някакви еленчета и сега с брат ми ще го гледаме (имам по-малък брат, на който със сигурност ще му хареса едно такова филмче :)) ). Разтърсих се обаче за Коледа и в чичко Гугъл и той ми показа пътя към youtube. Там намерих едно страхотно изпълнение на песента Тиха нощ, свята нощ и смятам да го споделя с вас!



Мисля, че певицата е Деси Слава, но не съм сигурен. Все пак - браво и на певицата и на мъничетата, които пеят с нея! Именно ТЕ успяха да събудят Коледа и КОЛЕДНОТО НАСТРОЕНИЕ в мен!!! Благодаря ви хора!!


Още веднъж - не забравяйте магията на Коледните празници и нашето мото - "На Коледа СТАВАТ чудеса!" . Изразете обичта си към някого, сега е момента! Точно сега, когато сърцата на всички са отворени !

Дари човече с топла прегръдка по Коледа и бъди сигурно, че то ще отвърне на чувствата ти! Човечетата Ви желаят весели Коледни празници и много щастливи мигове със семейството, приятелите и любимите хора! Обичайте се! И дарете поне едно човече с прегръдка по Коледните празници!

Моята прегръдка е за Слави, макар и от разстояние, аз те прегръщам! Знай, че винаги ще съм с теб, човече...

Весели празници!

koledno kotence







Първия Български Бутон за споделяне